Poslání křehkého zboží

Vážení zákazníci,

v případě objednání křehkého, či jinak na poškození náchylného zboží, které Vám posíláme balíkem přepravní službou DPD, si vyhrazujeme možnost rozdělit zboží do více balíků, abychom předešli možnému rozbití nebo poškození zboží během přepravy.

Jedná se zejména o případy, kdy si objednáte nějaké těžší zboží a k němu třeba sklo zrcátka, kryt světla, a podobně. Zvýšené poštovné v těchto případech platí odběratel. Snažíme se tím ušetřit i Váš čas a peníze, kdy ani Vy nebudete muset řešit problémy s poškozeným zbožím.

K této možnosti budeme samozřejmě přistupovat jen v nutných případech. Vzhledem k tomu, že posíláme desítky balíků denně, tak naši pracovníci již mají dostatek zkušeností k tomu, aby posoudili, kde by mohl vzniknout problém s rozbitím zboží během přepravy.


Sortiment zboží podle značky
Zobrazit podle kategorie